Op zondag 21 juni vindt de eerste editie van de Herbalife24Games plaats. Bloso-centrum Herentals Netepark wordt het decor voor een healthy active experience onder members van Herbalife en hun klanten.

Tijdens dit evenement voor Herbalife-members (klanten) worden alle aanwezigen ondergedompeld in een unieke sport-experience, waarbij sportiviteit en samen sporten centraal staat, ondersteund door evenwichtige voeding.

Michiel Sinot (Country Director België en Nederland) over de Herbalife24Games: "Wij zijn zeer trots dit evenement voor onze Members te mogen organiseren. Herbalife staat voor een gezonde en actieve levensstijl en onze Members zijn dag in dag uit bezig om met hun klanten te werken aan hun algehele fitheid. De Herbalife24games is een evenement waar ze dit aan de rest van Herbalife België kunnen laten zien."

FUN14 en LEVEL 10
Deelnemers hebben vooraf de keuze aan welk onderdeel zij willen meedoen. Ze hebben de keuze uit de FUN14 en de LEVEL10 – Challenge. FUN 14 staat volledig in het teken van gezellig met vrienden sporten. Daar tegenover staat de LEVEL 10 – Challenge, deze is bedoeld voor de échte warriors die in een indrukwekkende arena strijden om te kijken wie het fitste, sterkste en de snelste is.

Eén van de deelnemers van de LEVEL 10 – Challenge is Herbalife Member Kris Loix: "Het event stimuleert mensen om een gezonde en actieve levensstijl aan te nemen. Dit is een goede start voor een gezondere versie van jezelf."

Het evenement wordt in opdracht van Herbalife georganiseerd door sportmarketingbureau Triple Double en organisatiebureau Thinc ahead. "Het evenement van Herbalife is een perfect voorbeeld van een nieuwe sportieve trend, opgepakt door lifestyle merken," aldus Jorik Tilstra van Triple Double.

"Zowel de sportieve invulling, de uitvoering en de locatie spreken tot de verbeelding en het feit dat de consument een beleving verwacht bij een sportief evenement. Dat ze dit samen met vrienden kunnen doen, is een belangrijke voorwaarde en creëert de juiste sfeer. De Herbalife24Games is een modern voorbeeld van hoe sportieve lifestyle merken moeten omgaan met hun werknemers en klanten."