Het Geelse communicatiebureau Aroma mag zich sinds 22 september erkend dienstverlener noemen van de KMO Portefeuille. Het kreeg de erkenning voor de pijler Advies.   Zaakvoerder Roel Biesemans: “Als dienstverlener kan je een verkorte audit laten uitvoeren en dan krijg je mogelijk een erkenning voor 2 jaar. Wij hebben bij Aroma een volledige audit laten doen en kregen zowel van de auditcommissie als van het Agentschap Ondernemen groen licht voor 5 jaar.

Dit is voor ons en voor onze klanten het bewijs dat we degelijk, gestructureerd en transparant werken. Om erkend dienstverlener te worden, moet een bedrijf immers aantonen dat de dienstverlening kwaliteitsvol is en moet het aan bepaalde voorwaarden voldoen.”

KMO’s die een beroep doen op een erkend dienstverlener kunnen hiervoor subsidies aanvragen.

“Ook voor de pijler opleiding hebben we een dossier lopende. Met de Aroma Academie geven we niet alleen seminars en workshops in ons communicatiehuis.  We geven eveneens incompany opleidingen, trainingen en workshops over communicatie zoals onder andere sociale media, digitale direct mailmarketing en videomarketing”, vult zaakvoerster Marieke Deckers aan. De erkenning is geldig tot 23/09/2019.