Vanaf 26 oktober moeten Herentalsenaren voor de aanvraag van een reispas, stedenbouwkundige vergunning of identiteitskaart vooraf een afspraak maken bij het nieuwe stadsloket zodat de dienstverlening vanaf dan eindelijk sneller kan verlopen.  De afspraak kan je maken per mail info@herentals.be, telefoon 014-285050 of ter plaatse.

De huidige lokettenruimte van de dienst burgerzaken gaat in de maanden juli, augustus en september dicht en wordt verbouwd. Er komt vanaf 9 juli een tijdelijk loket aan de andere kant van de trap.

Je kan vanaf maandag 26 oktober een afspraak krijgen tijdens deze openingsuren van het stadsloket:

Maandag 09.00-12.00 - 13.30-16.00 - avond 17.00-19.30u
Dinsdag 09.00-12.00u
Woensdag 09.00-12.00u
Donderdag 09.00-12.00u
Vrijdag 09.00-12.00u.

Klanten die vanaf 26 oktober zonder afspraak langskomen, kunnen aan het onthaal altijd een afspraak maken en worden zo snel mogelijk verder geholpen. Wie een spoedproduct nodig heeft, krijgt onmiddellijk een afspraak met beperkte wachttijd.

Afspraak, e-loket, onthaal?

Een stedenbouwkundige vergunning aanvragen? afspraak
Een afvalkalender nodig? e-loket of onthaal
Een nieuwe identiteitskaart nodig? afspraak
Een nieuwe identiteitskaart ophalen? onthaal.

Tekeningen : stad Herentals stadsloket met zijkant, discrete loketten, voorzijde / foto's NNieuws.