Realdolmen, één van de grootste onafhankelijke ICT-experts in België, deed onlangs beroep op Intracto. Het opzet? Hun rebranding naar een meer humane werkwijze naar buiten brengen. Het resultaat? Een nieuw online platform, gestoeld op customer centricity.

Een organisatie in verandering

Realdolmen, de beursgenoteerde ICT-integrator, voerde het afgelopen jaar tal van interne wijzigingen door. Deze stonden alle in het teken van hun nieuwe positionering: in een technische sector de mens terug centraal zetten.

Deze nieuwe positionering werd door Intracto vertaald naar een nieuw online platform waar in klare, menselijke taal het aanbod van Realdolmen terug te vinden is. Met behulp van marketing automation tools en de juiste content, bereikt Realdolmen proactief prospecten en potentiële werknemers.

Realdolmen maakt met deze rebranding komaf met hun imago als 'fusiebedrijf'. De onderneming bracht in 2008 namelijk Real Software en Dolmen samen. Het bedrijf werkt nu efficiënter en zijn experts zijn bereikbaarder dan ooit om in dialoog te gaan. Hun nieuwe slagzin 'To get there, together' is hier dan ook op zijn plaats.

Nieuwsgierig? www.realdolmen.com/nl

Over Intracto

Intracto uit Herentals is een toonaangevend bedrijf in de Belgische digitale sector. De onderneming ademt innovatie en bundelt alle essentiële digitale expertises onder één dak. Intracto boost zowel de business van lokale als internationale klanten (Michelin, Brussels Airport, Essent, Acco, Vlam, Vreg, Boek.be...). Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 110 teamleden en stevent voor 2016 af op een geconsolideerde omzet van 15 miljoen euro.

www.intracto.com

Beelden bij Intracto / NNieuws.