KVC Westerlo en Media Mirror slaan de handen in elkaar.

KVC Westerlo, de ambitieuze Parel Der Kempen, gaat de samenwerking aan met Media Mirror. Vanaf het nieuwe voetbalseizoen kan je in de business seats én het themacafé, de innoverende reclamespiegels terugvinden.

Desondanks de nieuwe plek in 1B, blijft KVC Westerlo niet bij de pakken zitten. De afgelopen weken werd er gepraat over een partnership, waar beide partijen een driejarige overeenkomst hebben beklonken.

Media Mirror staat voor een nieuwe & innoverende manier om te adverteren, met een lage instapdrempel. Dat is belangrijk, om dat vele kmo's en kleine zelfstandigen ook interesse hebben in een club zoals KVC Westerlo. Voor de bestaande partners is het ook een extra communicatiemogelijkheid binnen de club. Andere bedrijven kunnen zo kennis maken met reclame in de voetbalwereld.

Herman Wijnants, voorzitter van KVC Westerlo: "Een nieuwe plek in de voetbalrangen zorgde niet voor demotivatie, wel voor inspiratie om te kijken naar nieuwe mogelijkheden voor de vele bedrijven die interesse tonen in onze club. Media Mirror vult deze mogelijkheid in en we zijn trots op deze samenwerking."

Kenneth De Decker, COO van Media Mirror: "In Nederland zijn we groot geworden met voetbalclubs. Regio Kempen was een belangrijk aandachtspunt voor ons en daarom zijn we blij met KVC Westerlo als nieuwe locatie in het spiegelnetwerk. Als start-up dit vertrouwen krijgen, is belangrijk voor de groeistrategie.

De eerste thuiswedstrijd staat met stip aangeduid, 6 augustus 2017, waar de spiegels de eerste, officiële thuismatch zullen meemaken." (pp)