Kinderkledingwinkel Fien en Fons is gestart met een "Looks"-webshop. Niets speciaal? Toch wel, want bij een klassieke webshop koop je online één of meerdere 'losse' artikels.

De "Looks"-webshop omvat echter volledige kinderkledingoutfits, exclusief samengesteld door Ann Schuurmans, styliste en zaakvoerster van Fien en Fons. "Met meer dan 60 merken staat Fien en Fons bekend als multi-brand kinderkledingwinkel. Onze sterkte is het combineren van verschillende kledingstukken van verschillende merken. Deze meerwaarde wilde ik ook via de webwinkel tonen. Klanten kunnen de volledige look zoals ik deze presenteer, aankopen of slechts één bepaald artikel eruit."

Deze webshop is uitzonderlijk en een technisch hoogstandje omdat volledige looks en/of aparte artikelen aangekocht kunnen worden. "Om heel de back office vlot te laten verlopen, werd een koppeling gemaakt met het kassa- en voorraadsysteem. De bezoeker kan zijn verzending opvolgen via de track & trace koppeling en kan kiezen of zijn pakket bijvoorbeeld thuis, op het werk of in een postpunt wordt geleverd", vertelt Roel Biesemans van Aroma Communicatie.

Voor Fien en Fons is de webshop een nieuwe marketingtool om nieuwe klanten aan te trekken.
Zaakvoerster Ann Schuurmans: "Onze fysieke winkel in Geel heeft zijn geografische beperkingen. Behalve klanten uit de regio hebben we eveneens klanten in de provincies Vlaams-Brabant, Limburg, Oost-Vlaanderen en zelfs uit Nederland.

Alleen maken zij niet zo snel de verplaatsing tot in Geel. Met onze webshop is de winkel nu 24/7 open en bereikbaar vanuit de zetel."  Kijk op http://webshop.fienenfons.be

Foto: Ann Schuurmans, zaakvoerster Fien en Fons /if/ NNieuws.