Gisteravond viel Mosquito (Intracto Group Herentals) in de prijzen tijdens de Digital Marketing Awards. In de categorie Most Performing Video Award werd de campagne voor Manna Sauzen met een videoreeks over Flop Chef Piet Huysentruyt bekroond tot winnaar.

Digital Marketing Awards

De Digital Marketing Awards van Bloovi zet de beste Belgische werken van de digitale scene in de spotlights. Mosquito (Intracto Group) sleepte er de prijs voor beste videocampagne in de wacht.

Manna

De gewonnen inzending is een campagne van sauzenproducent Manna. Het doel van deze campagne was om hun naambekendheid te verhogen aan de hand van een videoreeks genaamd Flop Chef. In verschillende video's drijft Piet Huysentruyt de spot met zichzelf en tovert hij de meest absurde gerechten op tafel. De video's werden gesmaakt door het publiek en gingen razendsnel viraal.

Flop Chef

De Flop Chef videocampagne is geheel gecreëerd door Mosquito, het creatieve merk van Intracto Group. "Het was heel gewaagd om zo'n gek idee voor te stellen aan je klant", aldus strateeg Hans Van Eemeren. "Onze overwinning is dus zeker te danken aan de moed van Manna en Piet Huysentruyt om dit concept mee te ondersteunen."

Cliniclowns

Het verhogen van Manna's naambekendheid was niet het enige doel van deze campagne. Er werd ook geld ingezameld voor het goede doel.

Dankzij het grote succes van de campagne doneerden Manna en Piet Huysentruyt maar liefst 20.000 euro aan Cliniclowns.

Over Mosquito en Intracto Group

Mosquito, het creatieve merk van Intracto Group helpt klanten een weg te banen door de marketing- en communicatiejungle. Intracto Group ademt innovatie en bundelt alle essentiële digitale expertises onder één dak. De toonaangevende Group boost zowel de business van lokale als internationale klanten (Knauf, Michelin, Brussels Airport, Essent...) en dat op digitale wijze.

Foto vlnr. : Jessica Holt, Hans Van de Venster, Sylvie Van den Broeck en Hans Van Eemeren.