Het is spijtig genoeg een regelmatig weerkerend fenomeen. Personen die zich ten onrechte voordoen als medewerkers van Pidpa en op deze manier proberen de woning binnen te dringen of  te achterhalen wanneer de bewoners niet thuis zijn. Of bedrijven die in de woning via manipulaties de kwaliteit van uw kraantjeswater in vraag proberen stellen met peperdure oplossingen om hieraan te verhelpen. Zinloos want uw kraantjeswater is van de beste drinkwaterkwaliteit

Wat kan u doen om zichzelf hiertegen te beschermen?

Op de eerste plaats hanteert Pidpa een gouden regel: wij vallen onze klanten zo weinig mogelijk lastig.  Ons lekker drinkwater is het enige dat elke dag bij u thuis moet zijn. Slechts in heel uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld een vervanging of herstelling van een watermeter, moeten wij bij onze klanten 'binnen' zijn. 

Wanneer een medewerker van Pidpa zich bij u thuis aanbiedt, zijn er een aantal zaken die u kan controleren om na te gaan of hij of zij werkelijk een Pidpa-medewerker is:

-          kledij waarop duidelijk “Pidpa” staat vermeld

-          een voertuig met het logo van het waterbedrijf. 

-          daarnaast is elke medewerker van Pidpa in het bezit van een officieel legitimatiebewijs, dat hij of zij op vraag met een glimlach zal tonen.

Aarzel niet om bij de minste twijfel ons gratis klantennummer 0800-90.300 te contacteren (menukeuze 1) (bv.  of telefonisch gemaakte afspraken wel degelijk uitgaan van Pidpa zelf).  Wij kunnen u bevestigen of Pidpa wel degelijk contact heeft gezocht en of er een afspraak is geregistreerd.