U bent hier

3 bewoners met rookvergiftiging naar ziekenhuis nadat brandende houtblok uit haard valt

Mol
17.01.2021 - 08.50u
Door: Herman Gezelle

In de Volderstraat Mol heeft het zaterdagmiddag even gebrand nadat een houtblok uit de open haard was gevallen.

2 buren probeerden de alleenstaande man die in het huis woont, nog te helpen met het blussen.  Dat lukte niet meteen.

De 3 zijn met rookvergiftiging naar het Mols H. Hartziekenhuis gebracht. Brandweer Kempen kreeg de brand vrij snel onder controle, maar er is veel rookschade in de woning.  (bw) Foto Nnieuws archief.

image



Meer nieuws

620 leerlingen uit zesde leerjaar leggen fietsexamen af

Kempen regio | Mol 12.05.2021 - 15.24u

Rode Kruis-Vlaanderen bedankt 310.000 stickerkopers

Rode Kruis-Vlaanderen bedankt 310.000 stickerkopers
Kempen regio | Neteland | Vlaanderen 12.05.2021 - 14.44u

Voka: "Met Zomerplan nu één richting uit: 'fast forward' uit deze crisis"

Voka: "Met Zomerplan nu één richting uit: 'fast forward' uit deze crisis"
Kempen regio | Neteland | Provincie Antwerpen | Vlaanderen 12.05.2021 - 14.23u

Vlaams minister Lydia Peeters lanceert eerste elektrische bussen in Antwerpen

Vlaams minister Lydia Peeters lanceert eerste elektrische bussen in Antwerpen
Provincie Antwerpen | Vlaanderen 12.05.2021 - 14.10u

Natuurpunt Geel-Meerhout wint met de molen van Meerhout de provinciale Erfgoedprijs

Natuurpunt Geel-Meerhout wint met de molen van Meerhout de provinciale Erfgoedprijs
Kempen regio | Neteland | Provincie Antwerpen 12.05.2021 - 14.08u

Groene streekstroom van Paul en Ria van Aveve uit Balen uitverkocht

Groene streekstroom van Paul en Ria van Aveve uit Balen uitverkocht
Kempen regio | Neteland | Provincie Antwerpen 12.05.2021 - 10.48u

Nieuws uit uw regio

Onze partners

Webdesign door Intracto