Uitgeverij Mediahuis organiseerde ‘Made in Kempen Live’ in het Herentalse bedrijvencentrum  Frame 21. Liefst 380 deelnemers kwamen netwerken en luisteren naar boeiende specialisten in marketing en communicatie. Paul Verwilt van Mediahuis schetste als introductie het economisch landschap in de Kempen. Lieven Vanlommel bracht het verhaal over het succesvolle StarMeal. Pieter Janssens tekende de uitdagende communicatie uit van Intracto als groeibedrijf. Emma Liekens belichtte de comeback van IJsboerke. Nele Bruers en Carlo Van Tichelen schetsten de succesvolle communicatie van Dobit. Gert Lathouwers had het over het marketingplan van OMD Glaswerken. Patrick De Pelsmaeker tekende als marketingspecialist de quick en de slow wins in de markt aan. Guillaume Van der Stighelen sloot daarbij aan. Bert Gabriëls zorgde tusendoor voor de komische noot. De sessies werden aaneengepraat door Dominique Merckx van Made in Kempen en door Jeroen Verlooy van RTV. Het evenement werd afgesloten met een lekkere  walking dinner.