Iets meer dan een jaar na de overname van Adagio door Intracto, wordt er afscheid genomen van het merk Adagio.

Intracto uit Herentals bevestigt  zo de ambitie van Intracto om als sterk merk in de markt te staan, waarbij klanten end-to-end geholpen kunnen worden. En dit platformonafhankelijk.

Expertise in Salesforce, Adobe & Oracle ingebed in organisatie

Pieter Janssens, oprichter en CEO Intracto: "In een markt die sterk aan het digitaliseren is en waar de technische mogelijkheden legio zijn, gaat het meer en meer om vooral de juiste keuzes maken.

Als Intracto willen we daar garant voor staan. Ongeacht de vraag, wij kunnen de klant helpen en onafhankelijk adviseren en ondersteunen met de meest adequate oplossing."

Adagio was voor Intracto een sterke troef om de ervaring en expertise in Salesforce, Adobe en Oracle verder in huis te halen. Het is nu tijd om het huwelijk ook qua naam volledig te voltrekken, met Intracto als familienaam.

Campus Gent garant voor geïntegreerde full-service dienstverlening

De filosofie van Intracto is om zich duidelijk meer te bewegen richting potentieel talent en de noden van de klanten.

Zo werd het team van Adagio verder uitgebouwd om echt een geïntegreerde full-service dienstverlening te bieden.

Onder de motorkap van campus Gent zitten vandaag dan ook strategie, CRM, marketing automation, visual en interaction design, content creatie, performance marketing en development.

Na een mooie rit van 9 jaar, nemen oprichters Ben Van Gorp en Lucas Decuypere afscheid van een mooi hoofdstuk. "De keuze voor Intracto vorig jaar had als grootste doel om ons actieveld verder te verruimen. Nu is de tijd gekomen om die beweging ook in onze naam door te trekken.

Ons team en onze klanten voelen de voordelen die de brede expertise van Intracto te bieden heeft. Adieu Adagio. Leve Intracto!"  Foto Intracto/Nnieuws.