U bent hier

Appartementsbrand in Madrigaalstraat : kookpotje vergeten, studio onbewoonbaar

Herentals
03.11.2019 - 08.54u
Door: Mark Jaspers

In de Madrigaalstraat heeft rond 07.10u een brand gewoed in een appartement op de 2e verdieping. De bewoner was vertrokken, maar was vergeten dat hij nog een potje op het kookvuur had staan.

Toen hij terug thuis kwam, stond zijn studio in brand. De bewoner van het appartement kon zichzelf in veiligheid brengen, maar werd uit voorzorg toch naar het AZ Herentals gebracht.  Er is veel  rookschade. De studio is voorlopig onbewoonbaar.

Brandweer Kempen kreeg de brand snel onder controle.  (bw)

image



Meer nieuws

Nieuws uit uw regio

Onze partners

Dossiers

Webdesign door Intracto