Begin dit jaar zette Aroma Communicatie de videotool e-MOVI® op de Vlaamse markt. Dankzij het grote succes steekt het Geelse marketing- en communicatiebureau nu de grens over naar Nederland.

"Video blijft vandaag en de komende jaren een belangrijke communicatietool. Dat bevestigde ook Mark Zuckerberg van Facebook nog vorige maand. We zien heel wat opportuniteiten bij onze noorderburen. Zij staan vaak nog een stap voor op de Belgische markt als het op online communicatie aankomt.

De integratie van video in online communicatiestrategieën is er al meer ingeburgerd. Maar ook in Nederland lopen ze aan tegen o.a. de slechte audiokwaliteit wanneer ze zelf aan de slag gaan met video. En net daar kunnen wij met e-MOVI® een toegevoegde waarde bieden", vertelt zaakvoerder Roel Biesemans.

Met Jan Van Lieshout krijgt e-MOVI® een eigen vertegenwoordiger in Nederland. "De eerste reacties zijn alvast lovend", beaamt hij. "Bij een demopresentatie is iedereen onder de indruk van de snelheid en de eenvoud in gebruik."

Aroma Communicatie heeft ondertussen e-MOVI® ook al gedeponeerd als merk. "Dat vonden we meer dan zinvol gezien de populariteit van het product. We kunnen al mooie referenties voorleggen zoals IOK, BNP Paribas Fortis, Renault Groep Kenis en Bloovi.

Ook KMO's geloven meer en meer in de impact van video. We hebben klanten uit diverse sectoren: van logistiek tot HoReCa en van bouw tot onderwijs," vult Marieke Deckers aan.

De website van e-MOVI® is ondertussen ook in een nieuw jasje gestoken met een aparte domeinnaam voor Nederland: www.e-movi.nl