FeWeb, de overkoepelende federatie voor digitale organisaties, maakte tijdens haar jaarlijks congres de winnaars bekend van de Excellence Awards.

In de categorie B2B behaalde het Geelse marcombureau aroma communicatie met het webproject bonache.be de eerste plaats en mocht het de Gold Award mee naar kantoor nemen. Het is de eerste keer dat aroma zo'n prestigieuze award wint.

"De erkenning die we hiermee krijgen, doet ons enorm veel plezier.", vertelt zaakvoerder Marieke Deckers. "Het feit dat we in de categorie B2B de meest performante site gescoord hebben, is een bekroning voor onze aanpak en strategie voor online projecten."

FeWeb monitorde 1 maand lang een 100-tal websites in de categorieën B2C, B2B, Ecommerce en Non-Profit sites. De jury hanteert objectieve criteria om de sites te beoordelen zoals snelheid, linkkwaliteit, user experience, accessibility, SEO, mobile- en gebruiksvriendelijkheid en juridische conformiteit.

"Het is ook de verdienste van onze klant Bonache. Wij hebben Bonache grondig geadviseerd en ingelicht over de GDPR en het bedrijf heeft echt werk gemaakt om tegemoet te komen aan de juridische vereisten", vult Roel Biesemans, mede-zaakvoerder van aroma aan.

Bonache is een Antwerpse onderneming gespecialiseerd in Projectsourcing en Search & Selection in specifieke domeinen zoals aankoop, logistiek, industrie, technische en algemene administratie.

Aroma communicatie is niet uitsluitend een digital agency en hanteert een 360∘ aanpak.

"We hebben er onze missie van gemaakt om bedrijven, organisaties en overheden naar betere resultaten te leiden door hun imago en communicatie te versterken, zowel online als offline.

We zien een aanzienlijke groei in de online activiteiten met het uittekenen van online en social media strategieën. In dat opzicht willen we ons bureau nog versterken met een digitaal architect en een designer print en web." sluit Marieke Deckers af.