Intracto en Mosquito uit Herentals gaan de strategie, communicatie- en marketingcampagnes voor de afdeling Master Builders Solutions van BASF in de Benelux uittekenen.

Master Builders Solutions is de afdeling van BASF die staat voor geavanceerde chemische producten in de bouw. Zowel voor nieuwbouw als voor onderhoud, reparatie en renovatie van bestaande constructies.

Communicatiestrategie van verschillende producten

Intracto en de collega's van Mosquito zullen instaan voor de communicatiestrategie van verschillende producten. Een totaalpakket van concept, design, strategie en marketingcampagnes zal de komende jaren voor lead generation in de hele Benelux zorgen.

Kwaliteitsvol gamma

Doorgedreven onderzoek en de jarenlange ervaring van BASF staan garant voor de kwaliteit van het Master Builders Solutions-gamma. De producten variëren van hoogwaardige vloeren voor diverse toepassingen tot renovatie en bescherming van constructies.

Over Intracto

Intracto is een toonaangevende communicatiegroep in de Benelux, die zich bevindt op het kruispunt van strategie, creatie, marketing en technologie. De onderneming heeft kantoren in Herentals (BE) en 's-Hertogenbosch (NL).

Intracto bouwt mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Knauf Insulation, Canon, Alphabet, Michelin, Brussels Airport, Manna en Volvo. Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 160 experts en realiseerde in 2017 een omzet van 20 miljoen euro.

De groep bestaat uit de digitale agentschappen Intracto en Have A Nice Day, en het creatieve bureau Mosquito. (pb)