Na de strategische samenwerking met Yello Media, het aantrekken van Wendy Nijs (HR & Finance Manager) en Kristof Verheyden (Google certified SEA Expert), heeft Aroma Communicatie zich alweer versterkt. Dit keer met communicatie-expert Bert Synaeve.

Met de komst van Bert Synaeve krijgt Aroma er een communicatie- en marketingspecialist bij.

Bert kende tot op heden een vooral internationaal traject bij diverse bedrijven en organisaties en verdiende zijn sporen als marketing- of salesmanager bij de European Fruit Cooperation, het Nieuw-Zeelandse Zespri-kiwi merk, Biobest en Aveve. Dankzij z’n ervaring als Internationaal Adviseur bij Voka, kent hij zowel de Vlaamse als internationale bedrijfswereld.

Wat hem vooral sterk maakt als expert, zijn z’n eigen jarenlange ervaring “aan de andere kant van de tafel” en daarmee gepaard gaand de kennis van de uitdagingen waar ieder bedrijfsleider, marketing- of communicatiemanager vandaag mee geconfronteerd wordt.

Bert kan zich vanuit dat perspectief perfect inleven in de doelstellingen, problematiek, het optimaal benutten van marketingbudgetten en het omgaan met diverse doelgroepen. Hij kent als geen ander de economische noodzakelijkheid van snel en doordacht ageren en anticiperen op veranderende marktomstandigheden en hoe return on investment belangrijk zijn bij het succesvol omgaan met de investering op  vlak van marketing en communicatie.

Met Bert Synaeve haalt Aroma Communicatie dan ook vooral de expertise in huis van iemand die de uitdagingen en diverse mogelijkheden op vlak van marketingstrategie, imagebuilding, branding en communicatie kent.

De aanwerving van Bert Synaeve kadert in de eigen ontwikkeling en groei van Aroma.

“Dankzij de goeie naam die Aroma Communicatie in de Antwerpse Kempen de laatste jaren heeft opgebouwd,  kregen we meer en meer de vraag tot samenwerking met bedrijven uit andere regio’s.” zegt Roel Biesemans, zaakvoerder en partner van Aroma. “Aangezien we  een  360° full-service bureau zijn, leek het ons niet meer dan logisch onze eigen scope te verbreden.

We willen dan ook letterlijk onze grenzen verleggen door nog meer regioverruimend te gaan werken. Ook willen we onze expertise en kennis nog meer ter beschikking stellen van groeibedrijven waar de vraag naar volledig strategische concepten steeds groter wordt. We willen met onze eigen stijl, op een creatieve en efficiënte manier, het imago en de communicatie van deze klanten helpen verbeteren.”

Foto : Wendy Nijs en Bert Synaeve / N.