U bent hier

Bewoner naar ziekenhuis na keukenbrandje op Markt Berlaar

Berlaar | Heist op den Berg | Neteland
17.06.2018 - 10.11u
Door: Herman Gezelle

En in een woning op de Markt in Berlaar moest de brandweer vanmorgen een keukenbrand blussen. Een kookpot had vuur gevat en dat sloeg over op de afzuigkap. De bewoner kon het vuur zelf blussen, maar moest voor controle toch naar het ziekenhuis omdat hij bevangen was geraakt door de rook.

In een woning aan de Hollandstraat in Heist heeft het vanmorgen rond 08.10u een tijdje gebrand  Een stekkerdoos raakte overbelast en daardoor vatte een koelkast die vlakbij stond vuur. Dat zorgde voor heel wat rookontwikkeling, maar de brandweer kon erger voorkomen.  (pol)

image



Meer nieuws

Nieuws uit uw regio

image
image
image

Onze partners

Dossiers

Webdesign door Intracto