Bleckmann in o.a. Grobbendonk is door Emerce genoemd als één van de beste e-business dienstverleners van 2020.

Als pionier in e-commerce fulfilment-oplossingen werd Bleckmann erkend in de categorie E-business Services gebaseerd op haar diepgaande expertise, ervaring en succesvolle implementatie van e-fulfilment-activiteiten.

Eerder op de dag verscheen de 2020-editie van het Emerce100 imago-onderzoek. De lijst biedt begeleiding bij het selecteren van een e-business-serviceproviders in de online-industrie, variërend van e-business-services via agentschappen, media en reclame tot software- en venture-organisaties.

Bleckmann is de partner van eerdere gerenommeerde, maar ook van startende mode- en lifestylemerken. Sommigen gebruiken e-fulfilment als onderdeel van hun omni-channel strategie.

Andere klanten vertrouwen puur op een door e-commerce gedreven bedrijfsmodel.

De combinatie van expertise op het gebied van e-fulfilment, flexibiliteit, robuust IT-platform en betrouwbare services, stelt Bleckmann in staat haar klanten de juiste mix van oplossingen aan te bieden, ter ondersteuning van de e-commerce-strategieën van klanten en voor succes voor een lange termijn.

"We zijn er trots op dat we zijn opgemerkt vanwege onze flexibiliteit, toewijding en innovatieve aanpak. E-fulfilment is een integraal onderdeel van de groeistrategieën van onze klanten geworden.

De tevredenheid van onze klanten is de belangrijkste beloning voor al onze inspanningen.

Desalniettemin voelen we ons bevoorrecht dat we worden vermeld als een van de Emerce100 bedrijven die er toe doen en het verschil maken in de e-commerce-industrie", zegt Steven Rymenans, Chief Innovation & Digital Officer bij Bleckmann.

"E-commerce is vandaag de dag niet alleen een van de belangrijkste verkoopkanalen, het biedt ook een geweldige kans voor mode- en lifestylemerken om, samen met hun zakenpartners zoals Bleckmann, hun verdere groei van morgen mogelijk te maken."

Het Emerce100 selectie proces

Emerce100 is een speciale jaarlijkse publicatie met de resultaten van een onafhankelijk bedrijfsimago-onderzoek, uitgevoerd door een onderzoeksbureau Motivaction.

Zorgvuldig geselecteerde respondenten, uitgenodigd om deel te nemen aan het onderzoek, evalueerden de kandidaten op basis van hun profielinformatie en bewezen prestaties en bijdrage aan de e-businessmarkt.

Alle respondenten zijn direct betrokken en werken dagelijks samen met e-businessbedrijven, waardoor zij de meest geschikte doelgroep zijn om vragen voor dit onderzoek te beantwoorden.

De verzamelde gegevens zijn geanalyseerd door Motivaction en gecombineerd met aanvullend feitelijk onderzoek.

In totaal maakten 868 bedrijven deel uit van de beoordeling om in de Emerce100-ranglijst te komen.

De belangrijkste criteria bij de selectie waren: kennis / knowhow, prijs-kwaliteitverhouding, betrouwbaarheid en flexibiliteit. (pp)