[pic=4_1232613889.JPG]Terwijl de negatieve berichtgeving omtrent de economische conjunctuur aanhoudt, zendt Elmos ICT Professionals een heel ander signaal uit. Elmos heeft permanent interessante vacatures open staan en goede kandidaten vinden blijft, ondanks de crisis, nog steeds een uitdaging terwijl ze voor een dienstenverlenend bedrijf als Elmos het belangrijkste kapitaal vormen.Daarom lanceert Elmos een out-of-the-box-wervingscampagne die meteen in het oog springt.Kandidaten die via de website van Elmos hun cv doorsturen maken kans op een ticket voor een exclusief avondvullend evenement. In plaats van het klassieke sollicitatiegesprek worden de kandidaten meegenomen in een “speed business dating”. Op deze manier wordt hun flexibiliteit getest en hebben de recruiters van Elmos snel een duidelijk zicht op het profiel van de kandidaat.Met de campagne beoogt Elmos niet enkel het invullen van de openstaande vacatures. Het bedrijf wil ook komaf maken met het eerder duffe imago dat nog steeds rond IT hangt.Elmos vond niemand minder dan Kamagurka bereid om aan deze campagne mee te werken. In plaats van de klassieke advertenties tekende Kama een aantal cartoons die de IT’ers zeker zullen aanspreken. Elmos zoekt immers mensen die bereid zijn verder te kijken dan hun vakgebied en functieomschrijving.Als kers op de taart wordt de wervingsavond op 3 februari afgesloten met een exclusief live optreden van Kamagurka in de Vooruit te Gent.Lees er alles over op http://www.elmos.be en neem deel!Elmos NV – Hoogbuul 56 – 2250 Olen - 014/28.66.10