Intracto is de nieuwe communicatiepartner van ELVEA, dé aanbieder van verse tomatenproducten. Intracto zal het volledige communicatietraject op zich nemen, van strategie tot uitvoering, zowel online als in de traditionele media.

Partner van strategie tot uitvoering

"We zochten een partner die niet alleen ideeën kan uitvoeren, maar ook actief meedenkt en advies geeft over de strategie achter onze communicatie", zeggen Bart Vangramberen (General Manager Division Food) en Christophe Janssens (Head of Marketing) van ELVEA. "Intracto heeft zowel strategisch, conceptueel als uitvoerend de expertise in huis die we zoeken."

Uitbreiding van B2C-portfolio

Voor Intracto is de samenwerking een mooie nieuwe toevoeging aan zijn B2C-portfolio, dat met onder andere Kruidvat, Manna, Kinepolis, Xyladecor en Primagaz nog andere bekende consumentenmerken telt. Daarnaast is het bedrijf uit Herentals een grote speler op de B2B-markt en heeft het ook ervaring met overheidscommunicatie.

ELVEA, een feest uit Italië

ELVEA biedt meer dan 40 producten op basis van verse Italiaanse tomaten aan en staat gekend om zijn uitzonderlijke smaak, waarvoor enkele producten al de Superior Taste Award van het International Taste & Quality Institute opgespeld kregen.

Over Intracto

Intracto is de grootste onafhankelijke communicatiegroep in de Benelux, die zich bevindt op het kruispunt van strategie, creatie, marketing en technologie. De onderneming heeft kantoren in Herentals (BE) en 's-Hertogenbosch (NL).

Intracto bouwt mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Knauf Insulation, Akzo Nobel, Canon, Alphabet, Michelin, Brussels Airport, Manna en Volvo. Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 160 experts en realiseerde in 2017 een omzet van 20 miljoen euro. De groep bestaat uit de digitale agentschappen Intracto en Have A Nice Day, en het creatieve bureau Mosquito.