U bent hier

Felle rookontwikkeling in appartement Herenthoutseweg : eten in oven brandt aan

Herentals
07.12.2019 - 09.22u
Door: Herman Gezelle

Brandweer Kempen post Herentals werd zaterdag rond 00.45u opgeroepen voor een oververhitte oven met rookontwikkeling in een appartement boven Vos Kiné op de Herenthoutsesteenweg.

De brandweer geraakte het pand binnen via het raam. De bewoner had een maaltijd in de oven gezet en was hij daarna in een diepe slaap gevallen.

De oven raakte overhit. De geur was ook buiten waarneembaar.  De brandweer heeft het appartement verlucht. (bw)

image



Meer nieuws

Nieuws uit uw regio

image
image
image
image

Onze partners

Dossiers

Webdesign door Intracto