Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Group S Turnhout vernieuwt kantoor voor groei, innovatie en flexibiliteit

Het Group S Business Center op de Rubensstraat in Turnhout opent op 14 maart de deuren van zijn vernieuwde kantoor.

Het moderne interieur ondersteunt de groei die het team doormaakt, zowel in zijn klanten- en personeelsbestand, als in het aanbod van HR-diensten bij Group S. De payroll advisors ontvangen tijdens het openingsevenement hun klanten, die zo kunnen kennismaken met de ‘New Way of Working’.

 

Uitbreiding personeel en klanten

Doorheen de jaren is het Group S Business Center in Turnhout uitgegroeid tot een essentiële HR-partner voor bedrijven in de Kempen. Het klantenbestand groeide aanzienlijk dankzij de focus op persoonlijke service en bereikbaarheid. ‘Als Kempens bedrijf begrijpen we het belang van persoonlijke service. Onze klanten kunnen altijd bij ons terecht met hun vragen. De Kempen zijn onze thuisbasis, en we zijn er trots op om lokale bedrijven bij te staan’, vertelt Veerle Geenen, District Manager.

Om de uitbreiding te ondersteunen, werd er versterking aangeworven voor het team en werd het kantoor in het Officenter-complex volledig verbouwd. Deze frisse start brengt een nieuwe manier van werken met zich mee en biedt ruimte voor verdere ontwikkeling.

New Way of Working

‘Om ons klaar te stomen voor de toekomst, roepen we de ‘New way of Working’ in het leven bij Group S’, geeft Veerle Geenen mee. ‘Enerzijds richten we de kantoren meer flexibel in om barrières tussen teams op te heffen. Anderzijds brengt dit ook een verandering in mindset met zich mee, want er zijn veel nieuwe diensten bijgekomen die nog beter beantwoorden aan de noden van ondernemers.’

Klanten kunnen bij Group S niet alleen terecht voor loonadministratie, maar ook voor opleidingen, hulp bij rekrutering en het uitbesteden van hun HR-diensten. Veerle benadrukt dat deze nieuwe diensten ervoor zorgen dat een klant in elke fase van zijn onderneming kan rekenen op de steun van Group S: ‘We willen een 360°-HR partner worden voor bedrijven. Zo zijn er bijvoorbeeld ook digitale tools beschikbaar om werknemers een flexibel verloningspakket aan te bieden, of die planning en administratie vereenvoudigen. We investeren in technologie en marktkennis om onze klanten optimaal van dienst te zijn.’, voegt Geenen nog toe.

Feestelijke opening

Klanten van het Business Center worden dan ook uitgenodigd om samen met hun payroll advisors het glas te heffen op de groei en vernieuwing van het kantoor. Een ideaal moment om te netwerken en de visie van Group S in de kijker te zetten. ‘In ons Business Center voeren we niet alleen administratieve taken uit, maar kunnen we ook onze expertise inzetten om strategisch mee te denken met klanten. Het team engageert zich om klanten in de regio te begeleiden binnen het veranderende HR-landschap. We kijken met veel interesse uit naar de toekomst en blijven ons de volle 100% inzetten voor de Kempen en haar bedrijven.’, aldus nog Veerle Geenen.

 

Over Group S
 
Group S is een HR-dienstverlener met centraal het sociaal secretariaat dat ongeveer 20 000 werkgevers ondersteunt in hun dagelijkse personeels- en loonadministratie. Naast het sociaal secretariaat heeft Group S ook een ondernemingsloket voor starters en een sociaal verzekeringsfonds voor zelfstandigen. 
 
Group S Management Services & Solutions ontwikkelt via dochterondernemingen toepassingen en software voor eenvoudige (loon)administratie en hr management binnen specifieke sectoren, zoals AAPI voor horeca en Pootsy voor de dienstenchequesector. Sinds 2019 maakt het kinderbijslagfonds van Group S ook deel uit van het overkoepelende fonds Kidslife.
 
Group S werd meer dan 80 jaar geleden opgericht. In 20 kantoren over heel België zijn ongeveer 700 medewerkers aan de slag. Elke maand worden zo’n 500 000 loonberekeningen uitgevoerd.

Rubensstraat, Turnhout, België

Deel dit artikel