Anderhalf jaar nadat het het Nederlands digitaal bureau Have A Nice Day toe trad tot de Intracto-groep, gaat het verder onder de naam Intracto. Ook Blue Web Solutions sluit zich volledig aan bij Intracto.
Op die manier ontstaat er een groep van meer dan 300 experts in strategie, technologie, marketing en creatie. Vandaag telt Intracto zowat 200 teamleden in België en 100 in Nederland. Verspreid over kantoren in Herentals, Antwerpen en 's-Hertogenbosch.
In november 2017 voegde Have A Nice Day zich bij Intracto. Het werd een meer dan geslaagd huwelijk. Beide bedrijven zijn samen met hun klanten nog sterker gaan groeien. Enerzijds op eigen houtje, maar anderzijds ook door steeds sterker en nauwer samen te werken.
"We hebben stevige ambities. Have A Nice Day was onze eerste kennismaking met de Nederlandse markt. Nu is echter het tijd om als één bureau nog sterker in de markt aanwezig te zijn. Samen met het Nederlandse team van Have A Nice Day en Blue Web Solutions varen we voortaan allemaal onder de vlag van Intracto", zegt Pieter Janssens, managing director van Intracto in België.
Klaar voor een verdere groeiversnelling
Martijn Vervoordeldonk, managing director van Intracto in Nederland, vult aan: "Sinds de integratie met Intracto merken we ook in ons kantoor een enorme groeiversnelling. Zo wisten we in 2018 meteen 33% groei op de teller te zetten. Een percentage dat we voordien niet voor mogelijk hielden. En die groei willen we verder aanhouden in Nederland."
Pieter Janssens: "Belangrijk daarbij is dat we met alle teamleden en op alle locaties op exact dezelfde manier werken. Hierdoor kunnen we kennis en expertise veel sneller delen. Zo kunnen we echt samen klanten verder helpen. Lokaal en internationaal."
Voordeel voor klanten
Door het aanbod zowel te verbreden als te verdiepen, krijgen klanten nog betere competenties aangeboden. Als bureau staat Intracto voor een sterke visie op morgen, altijd een strategie op maat en een enorme operationele capaciteit voor grote en kleine ondernemingen die barsten van de ambitie.
Martijn Vervoordeldonk: "We helpen ambitieuze klanten al sinds 1999 met slimme digitale oplossingen voor marketingvraagstukken. Nu we Intracto heten wordt dat niet anders. Als digital agency ben je verplicht verandering te omarmen en zo je klanten verder te helpen." (pp)