Heylen Vastgoed blijft tot en met de editie van 2020 een hoofdsponsor van het tweedaags evenement Herentals Fietst/Feest. Daarvoor verlengde ook al Boretti de samenwerking met het event.

Met de aankomstlijn van het na-Tourcriterium aan de voordeur van de hoofdzetel heeft Heylen Vastgoed al een pak gratis visibiliteit. Toch kiest de bekende vastgoedspeler voor een langdurige samenwerking als hoofdsponsor met Herentals Fietst/Feest.

"De overeenkomst met Heylen Vastgoed is zopas voor 3 jaar verlengd", bevestigt organisator Charles Van de Wouwer. "We gaan met Heylen Vastgoed samen in zee tot 2020. Voor een event als het onze is een samenwerking op lange termijn de enige manier om op een stabiele manier te kunnen plannen.

Ook met bedrijven zoals Boretti, Volvo Van Houdt Kempen, Mondelez, AG Insurance en DECA Packaging hebben we een mooie samenwerking die over meerdere jaren loopt. Dat perspectief maakt dat je op een gezonde basis je evenement kunt opbouwen."

"We proberen onze partners een mooie return te bieden", stelt PR-man Bart Timperman. "Dat begint met een mooie visibiliteit, hospitality op hoog niveau en maatwerk. Zo maken we van onze kassa's elk jaar kleine huisjes, volledig in de look&feel van Heylen Vastgoed. Dat soort creatief maatwerk is ons handelsmerk. Toch beseffen wij maar al te goed dat bij alle ondernemers, ook bij Heylen Vastgoed, de regionale link en veel goodwill de belangrijkste argumenten zijn. We kunnen daar alleen maar heel dankbaar om zijn."

De voorbereiding van het evenement loopt als een trein. "Deals zoals die met de hoofdsponsors zijn belangrijk in ons budget", vertelt Bart Timperman. "Onze VIP-arrangementen zijn de tweede pijler van ons budget. Daar gaan de VIP-tickets dit jaar ook weer bijzonder snel van de hand.

Zowel voor de VIP-tafels op donderdag als voor de VIP-tickets op vrijdag ligt het bordje 'Uitverkocht' al klaar. We vermoeden dat we voor het grote VIP-gebeuren op donderdag over een paar weken al volledig uitverkocht zijn." (pb)