VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing) heeft de nieuwe opdracht voor het webplatform FreshFromBelgium.com toegekend aan Intracto.

De communicatiegroep uit Herentals bouwde eerder al lekkervanbijons.be voor VLAM.

FreshFromBelgium.com is een meertalig online platform dat de Belgische landbouw-, tuinbouw- en visserijproducten in het buitenland moet promoten bij handelspartners.

Zowel de kernmarkten binnen Europa als verre bestemmingen behoren tot de doelmarkten. Onder meer Azië vormt daarbij een belangrijk aandachtspunt. Met deze opdracht verruimt Intracto dus opnieuw haar internationale blik.

Expert in overheidscommunicatie

Intracto heeft intussen een stevige reputatie uitgebouwd op vlak van overheidscommunicatie. Behalve het technische aspect zal het bedrijf ook in dit project zijn expertises op vlak van onder meer communicatiestrategie, UI- en UX-design in de strijd gooien.

Geprefereerde digitale partner

Dankzij dat totaalpakket werd Intracto afgelopen najaar al bevestigd als geprefereerde partner voor de digitale opdrachten van VLAM, met de vernieuwing van het raamcontract.

Over Intracto

Intracto is een toonaangevende communicatiegroep in de Benelux, die zich bevindt op het kruispunt van strategie, creatie, marketing en technologie. De onderneming heeft kantoren in Herentals (BE) en 's-Hertogenbosch (NL).

Intracto bouwt mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Knauf Insulation, Canon, Alphabet, Michelin, Brussels Airport, Manna en Volvo.

Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 160 experts en realiseerde in 2017 een omzet van 20 miljoen euro. De groep bestaat uit de digitale agentschappen Intracto en Have A Nice Day, en het creatieve bureau Mosquito.