HubSpot, pionier op vlak van inbound marketing, benoemde Intracto uit Herentals tot Platinum Partner. Intracto begeleidt haar klanten bij het bepalen en implementeren van hun inbound strategie, onmisbaar in een efficiënte b2b marketingmix.

Intracto zet vol in op methodologie en technieken die ervoor zorgen dat haar klanten meer bezoekers en kwalitatieve leads ontvangen, en zo als bedrijf kunnen groeien. "Een sterk partnership tussen HubSpot en Intracto garandeert onze klanten optimale begeleiding en expertise in contentmarketing, lead generation en marketing automation.

Met dit Platinum Partnership zetten we dat nog eens extra in de verf", zegt Herman Maes, teamlead van het Marketing Technology team. "Onze investering in strategische, technische en redactionele experts rendeert, omdat onze klanten al deze expertises bij Intracto onder één dak vinden en volgens hun wensen kunnen inzetten."

Alle nodige tools gecombineerd in één platform
HubSpot combineert alle tools die nodig zijn om een efficiënte inbound marketingstrategie uit te bouwen. Content schrijven, publiceren en verspreiden via je website, blogs, landing pages en social media.

Maar ook e-mails versturen en workflows opzetten, leads capteren en nurturen tot ze koopklaar zijn, alles opvolgen dankzij de uitgebreide rapporteringsmogelijkheden ... Met HubSpot doe je alles efficiënt op één gebruiksvriendelijk platform.

Dedicated inbound marketing team
Intracto is een digitaal bedrijf waarin 130 experts dagelijks werken aan het verdiepen van hun knowhow. Omdat het agentschap sterk gelooft in het groeipotentieel van inbound marketing heeft het een eigen inbound team samengesteld. Tal van klanten doen beroep op de expertise van de nieuwe Platinum Partner om hun digitale strategie, implementaties en campagnes succesvol uit te rollen.

Over Intracto
Intracto is een toonaangevend bedrijf in de communicatie- & IT-sector. De onderneming focust op innovatie en bundelt alle essentiële expertises. Intracto bouwt mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Knauf Insulation, Michelin, Brussels Airport, Manna, Volvo en Provincie Antwerpen. Het bedrijf werd opgericht in 2005, telt ondertussen 130 werknemers en stevent in 2017 af op een geconsolideerde omzet van 18 miljoen euro. (pp)