Digital agency Intracto uit Olen heeft zich tijdens de wintermaanden warm gehouden met enkele opvallende projecten die zich nu volop in de kijker werpen.

 ‘De Kleurrijkste School’ van verfproducent Levis en ‘Lekker Buiten Spelen’ van Joyvalle zijn gesmaakte promotionele campagnes. En uitgeverij Acco innoveert met het mobiele e-learning platform ‘Accodigitaal’.

Intracto werkte samen met communicatiebureau There voor de uitwerking en ontwikkeling van de Levis en Joyvalle campagnes. ‘De Kleurrijkste School’ is een vervolg op de succesvolle Levis-campagne van vorig jaar waarbij klanten meer dan 40.000 liter verf schonken aan 1.500 deelnemende scholen.

Joyvalle mikt met de spaaractie ‘Lekker Buiten Spelen’ op de Belgische jeugdbewegingen. Zij kunnen onder andere hun favoriete kamplied delen via een Spotify-integratie op de website en een optreden van een bekende artiest winnen.

Voor Acco voerde Intracto een uitgebreide analyse en informatie-architectuur uit om een interactief e-learning platform te ontwikkelen dat makkelijk uitbreidbaar is en compatibel met alle apparaten.

Van mobiel tot desktop. Studenten kunnen nu al intekenen op het e-lexicon ‘Digitale Media’ en daarin hun eigen studiemethode creëren en delen.