In het kader van de verdere uitbouw van de verschillende expertises in marketing en communicatie, versterkt Intracto zich met Astrid Leyssens.

Astrid werkte als marketingverantwoordelijke bij Ecover Benelux en begeleidde diverse social enterprises, family offices, goede doelen en grotere bedrijven om hun maatschappelijke impact te bepalen, te versterken en te communiceren. Haar kennis en ervaring zullen een grote troef vormen voor Intracto en zijn klanten.

Duurzame bedrijfsvoering wint steeds meer aan belang

Het belang van maatschappelijk verantwoord ondernemen stijgt met de dag. Met Astrid Leyssens aan boord zet Intracto zichzelf nog meer op de kaart als strategische sparringpartner voor zijn klanten die deze inzichten graag koppelen aan praktische oplossingen.

Als digital agency willen we onze klanten ondersteunen en adviseren bij hun maatschappelijke uitdagingen en de rol van ondernemingen en hun medewerkers.

Van het uittekenen van actieplannen over sustainability tot interne en externe communicatie.

Astrid zal ook binnen Intracto zelf toewerken naar meer acties rond goede doelen, goed werkgeverschap, ethiek rond data en een duurzame bedrijfsvoering.

Geen geitenwollensokkenaanpak, maar onderbouwd realisme
Als jurylid van de Marketeer of the Year en boardmember bij We Forest, Blenders en impactinvesteringsclubs zoals Pymwhymic is Astrid Leyssens sterk actief op het snijvlak van sustainability, marketing, impactinvesteringen en CSR.

Ze is master in CSR en studeerde af aan de Oxford University rond impact investing. Naast heel wat praktijkervaring heeft ze dus ook een schat aan theoretische kennis opgedaan die van pas komt bij aanbevelingen van bedrijven die CSR meer in de kern van hun bedrijf willen opnemen. (pp)