Kasterlee wil dienstverlening blijvend verbeteren
Om de dienstverlening blijvend te verbeteren, lanceert Kasterlee binnenkort een klantentevredenheidsonderzoek.
Met dit onderzoek willen we de kwaliteit van de dienstverlening aan de loketten en de tevredenheid over de loketwerking in het gemeentehuis onderzoeken. Dit klantentevredenheidsondezoek loopt van maandag 27 november tot en met vrijdag 1 december.
Bezoekers zullen na hun bezoek aan het onthaal of een loket in het gemeentehuis gevraagd worden om deel te nemen aan een enquête.
“Met deze resultaten hopen we een beter inzicht te krijgen in de ervaringen, verwachtingen en behoeften van onze inwoners over de diensten die we aanbieden,” vertelt burgemeester Ward Kennes. “We vragen dan ook begrip als dit enkele minuutjes in beslag neemt. Het is een gezamenlijke investering om onze dienstverlening nog te verbeteren.”
De informatie die we uit deze enquête verkrijgen, is van grote waarde en zal bijdragen aan het vormgeven van toekomstige beslissingen met betrekking tot dienstverlening in onze gemeente, met als doel de tevredenheid van onze inwoners te vergroten.