Al sinds donderdag 21 januari in de voormiddag is het OCMW niet bereikbaar via mail. Ook heel wat computerprogramma's die via het internet verlopen, kampen met problemen. Een onderaannemer van Proximus veroorzaakte het defect bij werken aan de elektriciteitskast in de Jakob Smitslaan. Het OCMW verontschuldigt zich voor het ongemak.

Externe mails versturen en ontvangen, computerprogramma's die het laten afweten en internetbankieren dat niet verloopt zoals het hoort. Het defect in de elektriciteitskast op de hoek van de Jakob Smitslaan en de Doornboomstraat veroorzaakt heel wat problemen op het OCMW.

Tijdelijke oplossing voor betaalverkeer budgetbeheer

Vooral het feit dat internetbankieren niet lukt, veroorzaakt heel wat ontevredenheid. Het OCMW zocht een tijdelijke oplossing om elektronische betalingen uit te voeren voor cliënten die in budgetbeheer zitten. Uitbetaling van leefloon gebeurt uitzonderlijk cash.

Verontschuldigingen

In afwachting van een snelle oplossing door Proximus verontschuldigt het OCMW zich voor het ongemak. Cliënten en inwoners met vragen kunnen terecht op het nummer 014 33 15 11.

Meer info: OCMW, technische dienst, Dirk Vanleuven, 014 33 15 12, dirk.vanleuven@ocmwmol.be