Intracto Group heeft zich verder versterkt met het digital marketing agency Orangedotcom. Dit Amsterdamse bureau bestaat uit een team van 30 digitale experts, dat zich specifiek richt op het realiseren van digitale groei voor haar klanten. Hiertoe behoren onder andere; Samsung, QWIC, Mollie, Tony's Chocolonely en Red Bull.
Met de toetreding van Orangedotcom benadrukt Intracto Group opnieuw, dat het continu bouwt aan de verdere ontwikkeling van een geïntegreerd full-servicebureau, dat voor haar klanten dé partner wil zijn, die hen laat excelleren in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie.
Bedrijven nóg beter ondersteunen in hun digitale groei
In tien jaar tijd bouwde Orangedotcom een sterke digitale reputatie op, die zich mede manifesteerde in de vorm van een aantal mooie awards en vakprijzen. Oprichters Arnoud Duiker en Michael Hardeman blikken echter niet alleen tevreden terug, ze kijken vooral enthousiast vooruit.
Arnoud Duiker, mede-oprichter Orangedotcom: "Dat we verder gaan als onderdeel van Intracto Group is een ongelooflijke erkenning voor ons team.
Het toont aan, dat we een sterk en gezond bedrijf zijn, dat verder wil groeien. Samen met het team van Intracto Group kunnen we onze ambitie om een toonaangevend digitaal bureau te zijn, nog beter waarmaken.
We willen onze klanten van A tot Z digitaal ontzorgen. Opdrachtgevers vragen steeds meer om niet alleen hun partner te zijn voor niche-opdrachten. Er is behoefte aan een partner, die verantwoordelijkheid wil en durft te nemen."
Michael Hardeman, mede-oprichter Orangedotcom: "Dit jaar is een bijzonder jaar voor ons; we vieren namelijk ons tienjarig jubileum. Ondanks deze mijlpaal zien we de potentie en de kansen in de markt en kijken we vooruit.
We zien al geruime tijd een consolidatieslag in ons vakgebied, waar ontwikkelingen elkaar steeds sneller opvolgen. Met deze stap kunnen we klanten beter bedienen en groei versnellen, zowel in de breedte als in de diepte.
Klanten kunnen nog steeds voor specifieke vragen op ons rekenen, maar we staan ook meer dan ooit garant voor een volledig aanbod in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie.
Zowel vanuit kantoor als in-house: steeds meer detacheren we onze experts om klanten te helpen groeien. Zo nemen we werk uit handen en vormen we nóg meer een verlengstuk voor onze opdrachtgevers."
De beste partij voor digitale marketing
Pieter Janssens, CEO Intracto Group: : "De digitale versnelling, die we sinds maart 2020 door COVID-19 zien, is onomkeerbaar. Bedrijven beseffen steeds meer het strategische belang van hun digitale aanwezigheid en het ecosysteem, dat ze moeten bouwen en onderhouden.
Het team van Orangedotcom is voor ons dan ook een gerichte overname. Ze hebben een sterk team in SEA, SEO, social advertising, CRO, analytics en marketplaces. Kortom, álles wat met digital marketing te maken heeft.
Als we daar onze kwaliteiten aan toe voegen, dan zijn onze klanten en onze teamleden de grote winnaars. Zo kunnen enerzijds klanten nóg meer verantwoordelijkheid en bijbehorende impact bij ons leggen.
Anderzijds krijgen onze teamleden een nog veel interessanter speelveld. Ze kunnen nog beter scoren door een nog betere defensie én een nog betere aanval."
Opnieuw versterking in Amsterdam
Brian Hirman, Director Corporate Development/M&A Intracto Group: "Orangedotcom wordt onderdeel van de campus Amsterdam. Met Booming is reeds een sterk performance marketingteam in huis. Samen met Orangedotcom beschikt campus Amsterdam nu over een volledig en compleet online marketing team.
Met de komst van de 30 teamleden naar de campus Amsterdam wordt het strategisch belang van de Nederlandse hoofdstad benadrukt. Het is de filosofie van Intracto Group om aanwezig te zijn, daar waar talent te vinden is en om voor klanten steeds dichtbij te zijn.
Fijn, dat Arnoud en Michael zich nu voortaan ook inzetten voor Intracto Group en op de campus Amsterdam zich mede actief en ambitieus blijven inzetten op groei."