Pieter Aertgeerts (30) versterkt Intracto als digitaal strateeg. Hij komt over van Telenet Business, waar hij onder andere mee aan de wieg stond van het erg succesvolle project De Digitale Versnelling. Daarmee sleepte hij een Zilveren Effie in de wacht.
Met Aertgeerts aan boord zet Intracto zichzelf nog meer op de kaart als strategische sparring partner voor zijn klanten, gecombineerd met een echt expertisecentrum om alle digitale uitdagingen op een succesvolle manier aan te pakken.
Kennisgedreven agentschap met de focus op de lange termijn
"Ik hou ervan om mee te denken met klanten en langetermijnprojecten op te zetten, meer value driven marketing dan snelle promotiemarketing", zegt Aertgeerts. "Bij Intracto vind ik daar de perfecte omgeving voor terug. Het is een heel gedreven agentschap met veel inhoudelijke kennis, expertise en kunde aan boord. Een omgeving waar ik zelf ongetwijfeld ook nog heel wat zal kunnen bijleren."
Brug tussen strategie en uitvoering
"Het pragmatische, ondernemende karakter van Pieter past perfect bij ons", vind ook Tom Van Mierlo, Business Developer en partner bij Intracto. "Hij is niet alleen onderlegd in de strategische kant van de marketing, maar heeft ook heel wat concrete ervaring zodat hij als geen ander de brug met de uitvoerende kant kan leggen."
Tijdens zijn studies startte Aertgeerts de website autofans.be op, een hobby die uitgroeide tot de op een na grootste autosite in België. Nadien opende hij een webshop om inzicht te krijgen in de mechanismen van de e-commerce en op dit moment is hij ook actief in de blockchainwereld.