KVC Westerlo start met abonnementenverkoop op 2 mei.
KVC Westerlo start op 2 mei 2016 met zijn abonnementencampagne voor het nieuwe seizoen. Alle fans krijgen deze editie ruim een maand extra om hun abonnement aan te kopen. Bovendien pakt de club uit met heel wat nieuwigheden t.o.v. de vorige campagne. Zo is er onder meer een vroeg-boekkorting (early bird), een gezinsabonnement en krijgen abonnees kortingen in de fanshop en bij sponsors.
Ook online
Vanaf dit seizoen kunnen abonnementen ook online aangekocht worden. “Deze abonnementencampagne is een stuk uitgebreider in vergelijking met vorig seizoen. We hebben een moeilijk jaar achter de rug, maar desondanks bleven onze fans wel de weg vinden naar ’t Kuipje”, verklaart commercieel medewerker Jeff Van Thielen. “We hopen dat het nieuwe enthousiasme na de aanstelling van Bob Peeters onze abonnees van vorig seizoen aanzet om hun abonnement te verlengen en dat andere fans dit seizoen wél kiezen voor een abonnement. Het meer omvangrijke pakket dat we dit seizoen aanbieden moet de andere stimulans zijn om je aan te sluiten bij de Kemphanen familie.” Al deze elementen moeten er voor zorgen dat er meer abonnementen verkocht worden dan vorig seizoen.
Professionele campagne
De club heeft aangegeven te willen professionaliseren en deze uitgebreide campagne past daarin. Op vlak van dienstverlening voor zijn fans zet KVC Westerlo dus een stap vooruit. Door het nieuwe online systeem hoef je zelfs niet meer naar ’t Kuipje te komen om je abonnement te bemachtigen. Bovendien zal jouw exemplaar aan het stadion gescand worden door één van de inkommedewerkers. “Hopelijk zorgen deze investeringen er mee voor dat ’t Kuipje tijdens de weekends goed gevuld is en dat onze fans massaal de spelers vooruit stuwen”, aldus nog Van Thielen. Meer informatie over de abonnementencampagne kan je vinden op www.kvcwesterlo.be/ticketinfo/abonnementen.