Gisteravond stak de bekende Herentalse projectontwikkelaar Koen Dauwen (DAST) de dames van HBBC in het nagelnieuw. Dauwen is al 28 jaar hoofdsponsor, vanaf zijn prille begin als aannemer in Neteland.

'Deze nieuwe outfit voor het dynamisch damesteam HBBC moet hen mee naar hogere regionen hijsen. Niks moet, alles mag', zegt ondernemer Koen Dauwen.

'Niet het klassement telt bij HBBC, maar wel de toffe sfeer. Dat is daar zo uniek. De club heeft ambitie en de éigen jeugd krijgt alle kansen om door te stoten. Dat verdient onze steun, voor een basketbalclub die al sinds 1955 (67 jaar!) ononderbroken de basketbalsport in onze regio méér dan promoot. Ik wens hen alle succes en blijf heel graag hoofdsponsor!'

Ook Pop Coffee Herentals uit de Nieuwstraat steunt mee de nieuwe outfit.  

HBBC-voorzitter Tom Thys : 'Bijzonder dank aan onze sponsors'

HBBC-voorzitter Tom Thys : 'Bijzonder dank aan onze hoofdsponsors Koen Dauwen (DAST) en onze nieuwe partner Pop Coffee Herentals. Onze dames presteren voortreffelijk in 1e Provinciale afdeling Antwerpen van Basketbal
Vlaanderen.

Onze club blijft groeien.  Volgend seizoen verwelkomen we trouwens 2 nieuwe damesteams : U10 en U12.  We tellen nu al 215 spelende leden.  Ook nog even een dankwoordje voor Door Beutels, de ontwerper die deze originel