Waar staan we in de huidige digitale shift van onze samenleving en economie? Welke digitale kansen zijn er voor onze Belgische KMO’s?   Een antwoord op deze vragen brengen Digitale Agency Intracto (http://www.intracto.com) en Google België op 29 oktober op “The State of Digital”. 

Een (gratis) inspiratie event met 3 presentaties met duidelijke en praktische insights en cases over hoe Belgische KMO’s gebruik kunnen maken van de digitale kansen en mogelijkheden.

“The state of digital” in België – Pieter Boon (Google)

Pieter Boon is Agency Development Manager bij Google, waardoor hij een unieke kijk met de nodige insights brengt over waar we staan in België op het vlak van digitale communicatie.

“Internationale B2B en E-commerce door Belgische KMO” - Tim Elsen (Intracto)

Als geroutineerd online marketeer brengt Tim Elsen een praktische case over hoe ook B2B  business een digitale shift heeft ondergaan. Ook voor een Belgische KMO opent dit deuren naar internationale mogelijkheden.

“Vergroot je winkeloppervlakte met digitale in-store communicatie” - Mathias Vissers  (Intracto)

Als digitaal strateeg tekent Mathias dagelijks de strategie uit van verschillende e-commerce projecten. Hierbij wordt niet enkel gespeeld op het lanceren van een e-commerce website, maar ook een digitale transformatie van bestaande winkelpunten.

Tijdens dit inspiratie event op 29 oktober 2014 in het congrescentrum Lamot te Mechelen verwelkomen Intracto en Google je dan ook graag om mee van gedachten te komen wisselen.

Meer informatie en inschrijven kan via http://www.intracto.com/stateofdigital