Text-it Reclame mocht vandaag 10 kaarsjes uitblazen. Tijd voor een origineel face 2face-event op de rooftop van Frame21 Business Bar.  'Alles begint bij een idee, zo ook Text-it Reclame', zegt zaakvoerder Angelo Wauters.  'We blijven gestaag groeien. Text-it staat langs ons intranet online met onze leveranciers. Dat bespaart enorm veel tijd en energie. Het productieproces verloopt zo tweemaal sneller.  De verhuis naar de Atealaan leverde ook tweemaal meer bestellingen op.

We bespelen nu ook de buitenlandse markten Frankrijk en Nederland langs o.a. Würth, Ademas en Profile.  Essentiëel blijft voor Text-it de unieke service.

Vandaag is Text-it 10 jaar jong en uitgegroeid tot een compleet reclame-atelier dat elk reclameproject van A tot Z verzorgt. Vanaf de eerste schets en het advies tot de productie en de montage in eigen atelier en op locatie.

Ik dank onze meer dan 100 tevreden klanten voor het vertrouwen, onze leveranciers en vooral ook m'n tof Text-It team van 15 gemotiveerde toppers', besluit een happy Angelo Wauters.

De bekende sneltekenaar Roger Verlinden gaf na het face 2face-event iedere klant een origineel gepersonaliseerd Text-it cado mee naar huis...  Mooi.

Guy Verellen/ Nnieuws.