Straatkunstenfestival Trezart en Thomas More slaan de handen in mekaar om samen te werken rond communicatie en multimedia.

In eerste instantie zullen enkele studenten Office Management, specialisatie Cross Media Management een creatief communicatiebeleid ontwikkelen en aftoetsen aan de realiteit van het straatkunstenfestival. Daarnaast hebben studenten van diezelfde opleiding een promofilmpje voor Trezart ontwikkeld, dat ten volle benut kan worden in hun brede communicatie. Dit promofilmpje, dat onder leiding van Peter Thijs gemaakt werd, kan reeds bekeken worden op www.trezart.be! Wat er verder nog uit deze samenwerking kan ontstaan zal de toekomst uitwijzen.

"We beschouwen deze samenwerking als een win-win situatie." vertelt Geert Mangelschots, voorzitter van Trezart. "Het is altijd een uitdaging om als festival vernieuwend uit de hoek te komen in onze communicatie. De frisse en kritische blik van de studenten zal ongetwijfeld inspirerend zijn voor ons." Katrien de Smedt van Thomas More beaamt dit. "Als hogeschool brengen we de geleerde kennis graag zo dicht mogelijk bij de praktijk voor onze studenten. Hierdoor krijgen ze toch een andere soort binding met de leerstof en beleven ze dit op een intensievere manier."

Trezart is een jaarlijks familiefestival dat op 12 en 13 september voor de 27e keer plaatsvindt op het Provinciaal Recreatiedomein Zilvermeer in Mol.  Meer info: www.trezart.be