Volvo Van Houdt Kempen opent vanaf maandag 4 mei gefaseerd opnieuw de deuren.

'Uw veiligheid is meer dan ooit onze prioriteit', zegt Edwin Van Houdt, afgevaardigd bestuurder van Van Houdt Groep Kempen.

'Ook nu we vanaf maandag 4 mei gefaseerd terug onze deuren openen, hebben we niets aan het toeval overgelaten.

Bovenop de maatregelen van de overheid hebben we als Volvo-verdeler nog extra aandacht voor een aantal punten. Zo blijft uw bezoek aan onze concessie een aangename ervaring en gaat u na afloop in alle vertrouwen terug de weg op.'

WANNEER LANGSKOMEN?

'Om alles in goede banen te leiden, kiezen we voor een gefaseerde heropening van onze concessies. Daarbij maken we een onderscheid tussen verkoop, werkplaats en afleveringen. Hieronder vindt u een overzicht.

< PROFESSIONELE KLANTEN
VANAF 4 MEI – werkplaats en afleveringen wagens
VANAF 11 MEI – showroom en verkoop.

< PARTICULIERE KLANTEN
VANAF 11 MEI – showroom en verkoop, werkplaats en afleveringen wagens.

WELKOM OP AFSPRAAK

'Momenteel kunnen we u enkel op afspraak ontvangen. Belangrijk: kom alleen (of met twee, voor de terugrit naar huis) en laat geen persoonlijke spullen achter in uw wagen.

Betalen kan enkel elektronisch, via de betaalterminal die na elk gebruik wordt ontsmet. We respecteren de sociale afstand van anderhalve meter en moeten daarom ook handen schudden even achterwege laten.'

HOE VERLOOPT EEN BEZOEK AAN DE SHOWROOM?

'U overweegt een nieuwe Volvo en wilt onze showroom bezoeken? Bel voor een afspraak en een van onze verkoopadviseurs zal u graag verwelkomen. Hij laat u in alle rust onze modellen ontdekken en staat op veilige afstand klaar om er u meer over te vertellen.

Contact tel. 014-24 81 51 of info@vanhoudt-kempen.be -- stel uw Volvo al samen : klik HIER.

Alle wagens worden voor uw bezoek ontsmet zodat u gerust in het interieur kunt plaatsnemen. Ook een testrit met de Volvo van uw keuze is mogelijk op afspraak. Vanzelfsprekend wordt ook deze na elke testrit gedesinfecteerd.'

HOE VERLOOPT EEN BEZOEK AAN DE WERKPLAATS?

'Als u langskomt voor een onderhoud, bandenwissel, herstelling ... kunt u erop vertrouwen dat onze medewerkers uw Volvo met veel aandacht voor de nodige hygiëne behandelen.

Ze dragen mondmaskers en handschoenen, het interieur krijgt extra bescherming en na de werkzaamheden worden interieur en exterieur van uw wagen ontsmet. Veiligheid voor alles.'

HOE VERLOOPT DE AFLEVERING VAN EEN WAGEN?

'Vooraf sturen we u een e-mail met enkele instructies om een vlotte aflevering te garanderen. In de afleveringsruimte zelf zal de wagen voor u klaarstaan en onthuld worden met alle voorzorgen voor uw veiligheid. Na de aflevering leert u uw nieuwe Volvo op uw eigen tempo kennen.

We plannen wanneer het u past een videocall of telefoongesprek in om al uw verdere vragen te beantwoorden.

We helpen u met plezier verder. Voorlopig met meer fysieke afstand dan u van ons gewoon bent, maar nog altijd even hartelijk.

Zorg goed voor uzelf en uw naasten.

Wij staan alvast klaar voor u en uw Volvo, in onze concessie én op afstand!', besluit Edwin Van Houdt. (pp)